I na internetu se sice dá podnikat, ale aby to tu fungovalo, neobejde se to bez alespoň těch nejzákladnějších podmínek, jež musí být nevyhnutelně splněny. K podnikání na internetu musí mít ten, kdo se mu věnuje, v první řadě něco, co by mohl ostatním, svým zákazníkům, nabízet, musí mít i svůj podnikatelský web, a postrádat nelze ani dostatečnou návštěvnost na takovém webu. A zatímco se web pořídí docela snadno a i něco, co by se dalo nabízet, se jistě obstará, je to s onom poslední podmínkou, tedy návštěvností, daleko horší.
Web má tedy kdekdo, kdo chce na internetu podnikat. Ale tento není k ničemu, když si ho nikdo nevšímá, když tento nepřitahuje pozornost a zájem potenciálních zákazníků. Kam nechodí zákazníci, tam se přece nevydělá.
A tak se musí nedostatečná návštěvnost nějakým způsobem zvýšit. Musí se udělat něco, aby na podnikatelův web mířilo co nejvíce uživatelů internetu a aby se tito nechali zlákat ke koupi zboží nebo využívání nabízených služeb. A tím něčím je pochopitelně v první řadě optimalizace pro internetové vyhledávače.
Když má někdo web, na který nikdo nechodí, znamená to, že si tento zřejmě špatně vede v internetových vyhledávačích. A pak je třeba ho zdokonalit, aby co nejvíc odpovídal kritériím vyhledávačů, což je jediný způsob, jak se prosadit, jak získat ve vyhledávačích lepší pozici a tím se dostat na oči daleko početnější skupiny lidí.
A jak na SEO optimalizaci? Jak si svůj web zoptimalizovat, aby tím byl o tento a na něm zveřejněnou nabídku větší zájem? Nejjednodušší je neztrácet čas pokusy směřujícími k nejistým výsledkům. Stačí tuto činnost přenechat odborníkům ze SEOconsult a o víc už se netřeba starat.
Profesionálové totiž umí dosáhnout takových změn, jež zajistí webu onu tolik potřebnou návštěvnost. Zatímco by laik mohl dělat i zbytečné činnosti, jimiž by si spíš ublížil, než pomohl.