O tom, že dnes se žádná firma bez vlastnÃch webových stránek neobejde, nenà sporu. OvÅ¡em zároveň je jasné, že tyto musà být za vÅ¡ech okolnostà aktuálnÃ, pÅ™edevÅ¡Ãm co se týká katalogu zbožÃ, jeho dostupnosti a cenÃku. Je tedy nutné, aby se o nÄ› nÄ›kdo staral a veÅ¡keré zmÄ›ny, které vedenà požaduje, tam zanesl. Kdo tuto práci ale dÄ›lá?
Â
Â
V prvnà řadÄ› to musà být nÄ›kdo, kdo má odpovÃdajÃcà kvalifikaci. V tomto pÅ™ÃpadÄ› je nutné, aby se vyznal nejen v programovacÃch jazycÃch, ale také ve webdesignu. Také musà alespoň trochu rozumÄ›t oné firmÄ› a produktům, které nabÃzÃ. Podnikatel má tedy v tomto pÅ™ÃpadÄ› tÅ™i možnosti.
Â
Jednou z nich je, že si vÅ¡e udÄ›lá sám. To je nejÄastÄ›ji pÅ™Ãpad zaÄÃnajÃcÃch podnikatelů, kteřà nemajà dostateÄný kapitál, aby si mohli dovolit nÄ›koho na tuto pozici zamÄ›stnat. Bohužel, je to také obvykle nejménÄ› Å¡Å¥astné Å™eÅ¡enÃ, neboÅ¥ jim Äasto chybà znalosti základnÃch pravidel o tom, jak by mÄ›la webová stránka vypadat. Proto tyto Äasto nemajà zrovna nejvÄ›tÅ¡Ã návÅ¡tÄ›vnost, a vÄ›tÅ¡inou je i snadno poznáme.
Â
Â
DalÅ¡Ã možnostà je najÃt si nÄ›jakého externÃho pracovnÃka Äi pÅ™Ãmo firmu, která se právÄ› provozovánÃm a vytvářenÃm webových stránek zabývá. Zde si můžeme být jisti tÃm, že výsledek bude vypadat skuteÄnÄ› dobÅ™e. Problém je v tom, že za nÄ›j samozÅ™ejmÄ› budeme muset zaplatit a také fakt, že tyto firmy majà Äasto vÃce zakázek a je pravdÄ›podobné, že ta naÅ¡e nebude zrovna prioritnÃ.
Â
Nakonec je tu pak možnost zamÄ›stnat nÄ›koho, kdo se nám bude o webovky starat na plný úvazek. JistÄ›, budeme mu muset platit odpovÃdajÃcà mzdu, k Äemuž se samozÅ™ejmÄ› pÅ™idajà i dalÅ¡Ã povinné odvody a administrativa. Pokud vÅ¡ak dobÅ™e vybereme, můžeme zde oÄekávat zdaleka nejlepÅ¡Ã výsledky – koneckonců i jemu bude záležet na tom, aby naÅ¡e firma dosahovala zisku.
Â
SamozÅ™ejmÄ›, naÅ¡e rozhodnutà bude ovlivnÄ›no také finanÄnà situacÃ, ve které se firma momentálnÄ› nacházÃ. RozhodnÄ› bychom vÅ¡ak mÄ›li zvážit, zda se nám nakonec nevyplatà si trochu pÅ™iplatit.